Praca

AKTUALNE

dodano 29 maja 2025, g. 13.30 / Paulina Popiół

Księgowa/y

Opis stanowiska:

Zakres zadań Księgowego / Księgowej obejmuje obowiązki oraz odpowiedzialność za:
– Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych.
– Weryfikacja stanu należności i zobowiązań.
– Rzetelne prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ewidencja dokumentów księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej.
– Współpraca z innymi działami w zakresie księgowości.
– Codzienna ewidencja wyciągów bankowych.
– Sprawdzenie rejestrów zakupów i sprzedaży z dokumentami źródłowymi do celów obliczania podatku Vat.
– Sprawdzenie rejestrów zakupu i sprzedaży z dokumentami źródłowymi.
– Czynny udział w procesie zakończenia miesiąca oraz zamknięcia roku.

Wymagania
– Wykształcenie średnie lub wyższe.
– Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata praktyki w przypadku wykształcenia wyższego; minimum 3 lata praktyki w przypadku wykształcenia średniego.
– Praktyczna wiedza w zakresie podatku od towarów i usług (VAT).
– Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów o finansach publicznych.
– Umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej.
– Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia.
– Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
– Skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Mile widziane
– Wykształcenie wyższe magisterskie o profilu ekonomicznym (finanse, rachunkowość),
– Znajomość środowiska administracyjnego teatru.

Wynagrodzenie: umowa o pracę, umowa zlecenie 6 500–7 500 zł brutto / mies.

Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie szkoleń i kursów, parking dla pracowników, dofinansowanie wypoczynku Możliwość rozwoju zawodowego Niezbędne narzędzia pracy

Wymagane dokumenty: – CV – oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru poniżej.
CV należy przesłać mailowo w terminie do 26.06.2025 r. na poniższy adres: sekretariat@teatrszekspirowski.pl
w tytule maila wpisując: Księgowa/y

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Księgowy/Księgowa zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

ARCHIWALNE

Główna/y Księgowa/y

Opis stanowiska:

Zakres zadań Głównego Księgowego / Głównej Księgowej obejmuje obowiązki oraz odpowiedzialność za:
– Prowadzenie ksiąg rachunkowych Teatru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przestrzegając dyscypliny finansów publicznych oraz zasad prawidłowej gospodarki budżetowej.
– Kontrolę dokumentów księgowych oraz zgodności operacji gospodarczych i finansowych. Bieżące i prawidłowe prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie
rzetelnych informacji ekonomicznych
– Ustalanie i stosowanie przyjętej polityki rachunkowości
– Nadzór nad rozliczeniem projektów oraz prawidłowością wykorzystania środków pochodzących z budżetu Państwa oraz unijnych i krajowych programów grantowych
– Nadzór i koordynacja działań związanych z realizacją procesu budżetowania, sporządzanie i bieżąca aktualizacja planów finansowych oraz raportów dot. przychodów i kosztów do Organizatorów GTS (Gmina Miasta Gdańsk, Samorząd Województwa Pomorskiego)
– Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz zasad prawidłowej gospodarki budżetowej;
– Zgodne z prawem i terminowe wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznych aktów normatywnych Teatru, regulujących kwestię zakupu dostaw, robót i usług, z zachowaniem zasad wydatkowania środków publicznych określonych w ustawie o finansach publicznych oraz ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
– Nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów normatywnych GTS.
– Prowadzenie spraw związanych z majątkiem GTS, w tym bieżące uaktualnianie księgi głównej środków trwałych GTS oraz organizowanie i sprawowanie nadzoru nad okresową inwentaryzacja majątku GTS.

Wymagania
– Opisane szczegółowo w art. 54 ust.2 pkt.1-4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.);
– wykształcenie wyższe ekonomiczne;
– udokumentowany, co najmniej 6-letni staż pracy na stanowisku finansowo-kadrowym, w tym minimum 2-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych (mile widziane w jednostkach Kultury);
– znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych i rachunkowości oraz instytucji kultury
– praktyczna znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy prawo zamówień publicznych oraz zasad rachunkowości i ustaw podatkowych
– znajomość programów: MS Office, Progman | Wolters Kluwer
– samodzielność, rzetelność, sumienność, systematyczność, zaangażowanie i odpowiedzialność i terminowość w wykonywanych obowiązkach
– zdolności organizacyjne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, inicjatywa w działaniu i rozwiązywaniu potencjalnych problemów,
– Dobra znajomość języka angielskiego

Do podstawowego zakresu czynności służbowych i kompetencji na ww. stanowisku należy w szczególności:
1) uczestnictwo w tworzeniu planu działania GTS w tym m.in. planu zamówień publicznych oraz sporządzanie projektu planu finansowego jednostki,
2) prowadzenie rachunkowości GTS zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) wdrażanie zasad rachunkowości,
4) ustalanie zasad prawidłowego obiegu dokumentów
5) kierowanie pracą podległych pracowników,
6) analiza i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem rozliczeń z kontrahentami, w szczególności kontrola opłacania w terminach i prawidłowej wysokości składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, PFRON
7) współpraca z instytucjami zewnętrznymi: Bank, US, ZUS,
8) Wystawianie faktur związanych z działalnością GTS, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz windykacja należności GTS
9) terminowe sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami, , w tym sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji budżetu;
10) prowadzenie rejestrów Vat (JPK), Sporządzanie comiesięcznych zestawień JPK i deklaracji VAT (proporcja i prewskazniki), rozliczenie podatku od towarów i usług oraz współpraca z US dotycząca podatku VAT
11) prawidłowa i terminowa realizacja zadań pod względem finansowym, a w szczególności:
a) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi wykonywania planu GTS
b) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
c) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych – kontrasygnata dokumentów;
d) kontrola prawidłowego ustalenia kwoty zwrotu środków związanych z realizacją programów lub projektów finansowanych z udziałem środków unijnych lub zagranicznych,
e) rozliczanie inwentaryzacji zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,
12) analiza i kontrola zapisów na kontach księgowych
13) nadzór nad prawidłowością zapisów księgowych wprowadzanych do systemu PROGMAN,
14) bezpośrednia współpraca z innymi pracownikami działu księgowego,
15) współdziałanie z komórkami GTS, Urzędu Miasta Gdańsk i UMWP i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w sprawach z zakresu swojej właściwości, umożliwiające sprawne i jednolite załatwianie spraw,
16) przygotowanie akt do archiwum z zakresu prowadzonego stanowiska — zgodnie z obowiązującymi przepisami,
17) wykonywanie innych zadań nałożonych przez przełożonych lub określonych w odrębnych przepisach.
18) prowadzenie i podpisywanie korespondencji oraz innych dokumentów w zakresie określonym odrębnym upoważnieniem dyrektorki GTS,

Wynagrodzenie: umowa o pracę, umowa zlecenie 10 000–14 000 zł brutto / mies.

Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie szkoleń i kursów, parking dla pracowników, dofinansowanie wypoczynku Możliwość rozwoju zawodowego Niezbędne narzędzia pracy

Wymagane dokumenty: – CV – oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru poniżej.
CV należy przesłać mailowo w terminie do 05.05.2025 r. na poniższy adres: sekretariat@teatrszekspirowski.pl
w tytule maila wpisując: PRACA – Główna/y Księgowa/y

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Zastępca / Zastępczyni Głównego Księgowego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zastępca / Zastępczyni Głównego Księgowego

Dołącz do zespołu Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego i zostań częścią wyjątkowego miejsca na kulturalnej mapie Polski!

Zakres obowiązków:
sporządzanie planów i sprawozdań finansowych samorządowej instytucji kultury
prowadzenie rachunkowości instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami
ustalania i wdrażanie zasad (polityki) rachunkowości
ustalanie zasad prawidłowego obiegu dokumentów
kierowanie pracą podległych pracowników
analiza i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem rozliczeń z kontrahentami, w szczególności kontrola opłacania w terminach i prawidłowej wysokości składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, PFRON
współpraca z instytucjami zewnętrznymi: Bank, US, ZUS
terminowe sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami
prowadzenie rejestrów Vat (JPK), rozliczenie podatku od towarów i usług oraz współpraca z US dotycząca podatku VAT
nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów normatywnych GTS.
prawidłowa i terminowa realizacja zadań pod względem finansowym, a w szczególności wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi wykonywania planu GTS
kontrola prawidłowego ustalenia kwoty zwrotu środków związanych z realizacją programów lub projektów finansowanych z udziałem środków unijnych lub zagranicznych
rozliczanie inwentaryzacji zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
analiza i kontrola zapisów na kontach księgowych
nadzór nad prawidłowością zapisów księgowych wprowadzanych do systemu PROGMAN
bezpośrednia współpraca z innymi pracownikami działu księgowego
współdziałanie z komórkami GTS, Urzędu Miasta Gdańsk i UMWP i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w sprawach z zakresu swojej właściwości, umożliwiające sprawne i jednolite załatwianie spraw
przygotowanie akt do archiwum z zakresu prowadzonego stanowiska — zgodnie z obowiązującymi przepisami
prowadzenie i podpisywanie korespondencji oraz innych dokumentów w zakresie określonym odrębnym upoważnieniem dyrekcji
uczestnictwo w tworzeniu planu działania GTS w tym m.in. planu zamówień publicznych oraz sporządzaniu projektu planu finansowego,
opracowywanie okresowych sprawozdań z wykonania zadań
wykonywanie innych zadań nałożonych przez przełożonych lub określonych w odrębnych przepisach

Wymagania:
2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w księgowości (preferencyjnie w sektorze publicznym)
Min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku finansowo-kadrowym (mile widziane w jednostkach Kultury)
Praktyczna znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)
Praktyczna znajomość zasad rachunkowości i ustaw podatkowych
Znajomość programów: MS Office, Progman | Wolters Kluwer
Dobra znajomość języka angielskiego
Punktualność, zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespole
Dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywanych obowiązkach
Samodzielność, systematyczność i odpowiedzialność

Wynagrodzenie:
umowa o pracę, umowa zlecenie 8 500–10 500 zł brutto / mies.

Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie szkoleń i kursów, parking dla pracowników, dofinansowanie wypoczynku
Możliwość rozwoju zawodowego
Niezbędne narzędzia pracy

WYMAGANE DOKUMENTY:
– CV
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru poniżej.

CV należy przesłać mailowo w terminie do 13.04.2025 r. na poniższy adres:
sekretariat@teatrszekspirowski.pl
w tytule maila wpisując: PRACA – Zastępca / Zastępczyni Głównego Księgowego

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Zastępca / Zastępczyni Głównego Księgowego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.


dodano 14 marca 2025, g. 13.15 / Paulina Popiół

Koordynator/ka wydarzeń artystycznych
Dołącz do zespołu Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego i zostań częścią wyjątkowego miejsca na kulturalnej mapie Polski!
Poszukujemy osoby zorganizowanej, kreatywnej i zaangażowanej, która wesprze nas w realizacji wydarzeń artystycznych i projektów teatralnych.

Zakres obowiązków:
Koordynacja przygotowania i realizacji wydarzeń artystycznych ramach działalności repertuarowej GTS, a także wybranych elementów Festiwalu Szekspirowskiego (spektakli, warsztatów, wystaw itp.).
Planowanie merytoryczne i finansowe oraz zarządzanie harmonogramem działań związanych z wydarzeniami.
Współpraca z artystami, partnerami i zespołami technicznymi.
Nadzór nad logistyką wydarzeń (rezerwacje, zakwaterowanie, transport).
Zapewnienie sprawnej komunikacji między wszystkimi działami zaangażowanymi w realizację projektów.
Obowiązki związane z dokumentacją i obsługą administracyjną projektów zgodnie z polityką finansową i regulaminami organizacyjnymi instytucji.

Wymagania:
Min. 3 letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń artystycznych, preferowane doświadczenie w instytucji kultury.
Doskonałe umiejętności organizacyjne i zdolność do pracy pod presją czasu.
Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Dobra znajomość pakietu MS Office i podstawowych narzędzi do zarządzania projektami.

Wynagrodzenie:
umowa o pracę, umowa zlecenie 5 800–6 400 zł brutto / mies.
kontrakt B2B 5 005–5 775 zł netto (+ VAT) / mies.

Oferujemy:
kreatywną atmosferę twórczą
dużą samodzielność w działaniu
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
pracę stacjonarną w siedzibie Teatru w Gdańsku
realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
dofinansowanie wypoczynku
dofinansowanie pakietu medycznego

WYMAGANE DOKUMENTY:
– CV
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru poniżej.

CV należy przesłać mailowo w terminie do 28.02.2025 r. na poniższy adres:
anna.albinger@teatrszekspirowski.pl
w tytule maila wpisując: PRACA – Koordynator/ka wydarzeń artystycznych

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Koordynator/ka Wydarzeń Artystycznych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.


dodano 7 lutego 2025, g. 12.30 / Paulina Popiół
——

PRACOWNIK/CZKA BIURA OBSŁUGI WIDZA

OPIS STANOWISKA
Pełnienie zadań Obsługi Widza, w tym:
– sprawdzanie biletów
– pomaganie widzom w nawigowaniu po teatrze oraz widowni, wskazywanie miejsc
– obsługa szatni– czuwanie nad widownią podczas spektaklu
– informowanie widzów o repertuarze oraz udzielanie wszelkich niezbędnych odpowiedzi
– obsługa punktu z pamiątkami
– obsługa wynajmów komercyjnych
– dbanie o komfort widzów
– tworzenie pozytywnego wizerunku Instytucji
– wdrażanie procedur ewakuacyjnych

WYMAGANIA
– doświadczenie na podobnym stanowisku
– podejście proklienckie
– wysoka kultura osobista
– znajomość języka angielskiego
– odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
– otwartość, komunikatywność
– umiejętność pracy pod presją czasu
– umiejętność pracy w zespole
– zamiłowanie do branży kulturalnej

OFERUJEMY
– wynagrodzenie 31zł / godzinę brutto
– praca w dynamicznym zespole
– możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
– uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez teatr

WYMAGANE DOKUMENTY:
– CV
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru poniżej.

CV należy przesłać mailowo w terminie do 23.01.2025 r. na poniższy adres:
agata.gigilewicz@teatrszekspirowski.pl
w tytule maila wpisując: PRACA – OBSŁUGA WIDZA

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko PRACOWNIK/CZKA BIURA OBSŁUGI WIDZAzgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

ASYSTENT_KA DYREKTORKI GDAŃSKIEGO TEATRU SZEKSPIROWSKIEGO

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

– obsługa i organizacja pracy biurowej Dyrektorki,
– organizacja i koordynacja spotkań Dyrektorki,
– wsparcie obiegu dokumentów i informacji w firmie,
– przygotowywanie i redagowanie pism, korespondencji, zestawień, baz danych,
– zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem a innymi komórkami organizacyjnymi,
– przygotowywanie przy współpracy z Dyrektorką Teatru treści jej wystąpień publicznych,
– prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektorki,
– organizacja spotkań z gośćmi i klientami, wyjazdów służbowych (rezerwacja biletów, hoteli, restauracji),
– rozliczanie delegacji Dyrektorki
– uczestniczenie w spotkaniach dotyczących spraw programowych, nowych inicjatyw i współpracy Teatru z innymi instytucjami i organizacjami pozarządowymi,
– dbałość o estetykę biura
– realizacja bieżących zadań zleconych przez Dyrektorkę,
– dbanie o wizerunek instytucji;

WYMAGANIA:

– wykształcenie wyższe,
– biegła znajomość pakietu MS Office,
– bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
– wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne,
– umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność,
– dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły
– doświadczenie w pracy z dokumentacją i obiegiem informacji oraz znajomość zasad archiwizacji będą atutem
– mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji publicznej, teatrze lub przy projektach kulturalnych;

OFERUJEMY:

– umowę o pracę,
– pracę stacjonarną w siedzibie teatru w Gdańsku
– współfinansowanie pakietu ubezpieczenia zdrowotnego,
– współfinansowanie karty Multisport,
– dofinansowanie wypoczynku,
– pracę w wyjątkowym miejscu, przy nieszablonowych projektach z nietuzinkowym zespołem,
– wynagrodzenie 5 800 do 6 550 zł brutto w zależności od doświadczenia.

Dokumenty należy przesłać mailowo do 16 lipca 2024 r. na adres anna.szynkaruk@teatrszekspirowski.pl tytule maila wpisując: ASYSTENT_KA DYREKTORKI

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy/Główna księgowa zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.

Specjalist_a ds. marketingu (4600-5000 brutto)

OPIS STANOWISKA
– współpraca z podwykonawcami teatru w zakresie marketingu,
– planowanie i wsparcie dystrybucji materiałów marketingowych, m.in. ulotki, plakaty, gadżety,
– pozyskiwanie od zespołów teatralnych i innych oraz działów teatru treści do materiałów promocyjnych (newslettery, artykuły, aktualności www, broszury, prezentacje PP, etc.),
– wsparcie realizacji konferencji prasowych i wydarzeń promocyjnych w teatrze,
– przygotowywanie koncepcji i koordynacja realizacji akcji promocyjnych, w tym działań niestandardowych (event, ambient i influencer marketing),
– bieżące zadania związane z realizacją projektów.

WYMAGANIA
– komunikatywny j. angielski,
– 2-3 letnie doświadczenie,
– znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook),
– umiejętności analityczne,
– kreatywność i aktywność, nieszablonowe myślenie.

MILE WIDZIANE
– doświadczenie w realizacji kampanii Google Ads oraz znajomość Google Analytics,
– doświadczenie w obsłudze CMS,
– doświadczenie w e-commerce.

OFERUJEMY
– współfinansowanie pakietu ubezpieczenia zdrowotnego,
– dofinansowanie do wypoczynku,
– pracę w wyjątkowym miejscu, przy nieszablonowych projektach z nietuzinkowym zespołem.

WYMAGANE DOKUMENTY:
– CV
– list motywacyjny
– oświadczenie o niekaralności
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie należy wydrukować, odręcznie podpisać i odesłać skan lub zdjęcie.

Dokumenty należy przesłać mailowo na poniższy adres: jaroslaw.grodz@teatrszekspirowski.pl w tytule maila wpisując: PRACA – MARKETING

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy/Główna księgowa zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 
dodano 27 listopada 2023, g. 12.30 / Paulina Popiół

Specjalista/Specjalistka ds. Kadr i Płac

OPIS STANOWISKA
– Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy
– Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
– Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP
– Prowadzenie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi
– Sporządzanie i weryfikacja list płac osobowych i bezosobowych
– Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (m.in. PIT, ZUS, )
– Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
– Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich
– Sporządzanie zestawień i raportów, bieżące monitorowanie zmian w przepisach
– Obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych

WYMAGANIA
– Doświadczenie zawodowe – min. 3 lata na podobnym stanowisku
– Umiejętność naliczania wynagrodzeń osobowych i bezosobowych
– Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatku od osób fizycznych oraz zagadnień z zakresu kadr i płac
– Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
– Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów
– Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
– Zdolność nawiązywania kontaktu z ludźmi i pracy w zespole
– Sumienność, skrupulatność, dyskrecja
– Znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office, w szczególności Excel
– Znajomość systemu kadrowo-płacowego PROGMAN będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY
– Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
– Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie szkoleń i kursów, parking dla pracowników, dofinansowanie wypoczynku
– Możliwość rozwoju zawodowego
– Niezbędne narzędzia pracy

WYMAGANE DOKUMENTY:
– CV
– list motywacyjny
– oświadczenie o niekaralności
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru poniżej. Oświadczenie należy wydrukować, odręcznie podpisać i odesłać skan lub zdjęcie.

Dokumenty należy przesłać mailowo w terminie do 05.12.2023 r. na poniższy adres: anna.szynkaruk@teatrszekspirowski.pl w tytule maila wpisując: PRACA – KADRY

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista/Specjalistka ds. Kadr i Płac zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 
dodano 13 listopada 2023, g. 17.00 / Anna Szynkaruk-Zgirska

Główny księgowy / Główna księgowa (7000-10000 brutto)

OPIS STANOWISKA
– Prowadzenie ksiąg rachunkowych Teatru zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, kontrola dokumentów księgowych oraz zgodności operacji gospodarczych i finansowych
– Bieżące i prawidłowe prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych
– Prowadzenie gospodarki finansowej Teatru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustalanie i stosowanie przyjętej polityki rachunkowości
– Nadzór nad rozliczeniem projektów oraz prawidłowością wykorzystania środków pochodzących z budżetu Państwa oraz unijnych i krajowych programów grantowych
– Nadzór i koordynacja działań związanych z realizacją procesu budżetowania, sporządzanie i bieżąca aktualizacja planów finansowych oraz raportów dot. przychodów i kosztów do Organizatorów GTS (Gmina Miasta Gdańsk, Samorząd Województwa Pomorskiego)
– Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych
– Sporządzanie comiesięcznych zestawień JPK i deklaracji VAT (proporcja i prewskazniki)
– Wystawianie faktur związanych z działalnością GTS, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz windykacja należności GTS
– Zgodne z prawem i terminowe wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznych aktów normatywnych Teatru, regulujących kwestię zakupu dostaw, robót i usług, z zachowaniem zasad wydatkowania środków publicznych określonych w ustawie o finansach publicznych oraz ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

WYMAGANIA
– 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównej Księgowej (mile widziane w jednostkach Kultury)
– Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku finansowo-kadrowym
– Praktyczna znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy prawo zamówień publicznych
– Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)
– Praktyczna znajomość zasad rachunkowości i ustaw podatkowych
– Znajomość programów: MS Office, Progman | Wolters Kluwer
– Dobra znajomość języka angielskiego
– Punktualność, zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespole
– Dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywanych obowiązkach
– Samodzielność, systematyczność i odpowiedzialność

OFERUJEMY
– Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
– Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie szkoleń i kursów, parking dla pracowników, dofinansowanie wypoczynku
– Możliwość rozwoju zawodowego
– Niezbędne narzędzia pracy

WYMAGANE DOKUMENTY:
– CV
– list motywacyjny
– zaświadczenie o niekaralności
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru poniżej. Oświadczenie należy wydrukować, odręcznie podpisać i odesłać skan lub zdjęcie.

Dokumenty należy przesłać mailowo w terminie do 15.01.2024 r. na poniższy adres: anna.szynkaruk@teatrszekspirowski.pl w tytule maila wpisując: PRACA – KSIĘGOWOŚĆ

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy/Główna księgowa zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 
dodano 13 listopada 2023, g. 17.00 / Anna Szynkaruk-Zgirska
dodano 11 lipca 2023, g. 14.00 / Jakub Malenta
Specjalista/ka ds. akustykiZakres wykonywanych zadań:

  • przygotowanie i realizacja nagłośnienia oraz multimediów scenicznych;
  • obsługa techniczna, przeglądy i konserwacja urządzeń nagłośnieniowych i multimedialnych;
  • bieżące przeglądy i konserwacja urządzeń nagłośnienia oraz multimediów scenicznych;
  • kontrola sprawności technicznej sprzętu nagłośnieniowego oraz multimedialnego;
  • realizacja nagrań dźwiękowych i ich post-produkcja;
  • obsługa spektaklu wg zaleceń reżysera oraz ustawianie, montaż i demontaż urządzeń w czasie prób i przedstawień;
  • uczestniczenie w próbach i przedstawieniach zgodnie z miesięcznym harmonogramem pracy;
  • współpraca przy organizacji prób, przedstawień, wyjazdów i imprez obcych.

Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość obsługi konsolet cyfrowych serii Yamaha CL;
  • bardzo dobra znajomość technologii sieci DANTE;
  • dobra znajomość oprogramowania QLab;
  • doświadczenie w realizacji dźwięku koncertów, spektakli lub innych wydarzeń artystycznych;
  • umiejętność realizacji nagrań dźwiękowych oraz ich post-produkcji;
  • brak przeciwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m;
  • umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • znajomość obsługi komputera.

Dodatkowe wymagania:

  • umiejętność szybkiego uczenia się;
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących i działania pod presją czasu;
  • komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność;
  • gotowość do podwyższania kwalifikacji zawodowych;
  • gotowość pracy według ruchomego czasu pracy.

Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności.

 

Uprzejmie prosimy o potwierdzenie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych wg wzoru poniżej.Dokumenty należy złożyć w terminie do 28.07.2023 r. na jeden z poniższych sposobów:– mailowo: kadry@teatrszekspirowski.pl– pocztą na adres siedziby GTS– osobiście w siedzibie GTS: Gdańsk (80-818), ul. Wojciecha Bogusławskiego 1

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko SPECJALISTA/KA ds. AKUSTYKI zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNAAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lubw podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

dodano 29 czerwca 2023, g. 13.00 / Paulina Popiół
Specjalista/Specjalistka ds. Kadr i Płac

OPIS STANOWISKA

– Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy

– Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym

– Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP

– Prowadzenie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi

– Sporządzanie i weryfikacja list płac osobowych i bezosobowych

– Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (m.in. PIT, ZUS, )

– Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych

– Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich

– Sporządzanie zestawień i raportów, bieżące monitorowanie zmian w przepisach

– Obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych

WYMAGANIA

– Doświadczenie zawodowe – min. 3 lata na podobnym stanowisku

– Umiejętność naliczania wynagrodzeń osobowych i bezosobowych

– Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatku od osób fizycznych oraz zagadnień z zakresu kadr i płac

– Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres

– Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów

– Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu

– Zdolność nawiązywania kontaktu z ludźmi i pracy w zespole

– Sumienność, skrupulatność, dyskrecja

– Znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office, w szczególności Excel

– Znajomość systemu kadrowo-płacowego PROGMAN będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY
– kreatywną atmosferę twórczą
– pracę w siedzibie Teatru w Gdańsku
– możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
– uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez teatr

WYMAGANE DOKUMENTY:
– CV
– list motywacyjny
– oświadczenie o niekaralności
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru poniżej. Oświadczenie należy wydrukować, odręcznie podpisać i odesłać skan lub zdjęcie.

CV i oświadczenie należy przesłać mailowo w terminie do 14.07.2023 r. na poniższy adres: kadry@teatrszekspirowski.pl w tytule maila wpisując: PRACA – KADRY

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko AYSTENT_KA DYREKTORKI zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub
w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

dodano 28 kwietnia 2023, g. 15.00 / Paulina Popiół
ASYSTENT_A DYREKTORKI

OPIS STANOWISKA

1. Pełnienie zadań Asystenta Dyrektorki, w tym:
• prowadzenie kalendarza,
• logistyczne i administracyjne wsparcie dyrekcji w codziennych obowiązkach,
• organizacja i obsługa spotkań,
• przygotowanie materiałów na spotkania dyrekcji (wewnętrznych i z interesariuszami zewnętrznymi),
• organizacja podróży służbowych dyrekcji,
• realizowanie innych, bieżących zadań wyznaczonych przez Dyrektorkę,
• przygotowanie propozycji treści pism i odpowiedzi na pisma w zakresie wskazanym przez Dyrektorkę,
• zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Dyrektorką a poszczególnymi działami.

WYMAGANIA
– minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w teatrze lub instytucji kultury)
– zamiłowanie do branży kulturalnej
– biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, dobra znajomość języka angielskiego
– wysoka odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
– otwartość, komunikatywność
– umiejętność pracy pod presją czasu

OFERUJEMY
– kreatywną atmosferę twórczą
– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
– pracę stacjonarną w siedzibie Teatru w Gdańsku
– realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
– dofinansowanie wypoczynku
– dofinansowanie pakietu medycznego
– zarobki w zależności od doświadczenia: 3800 zł – 4800 zł brutto

WYMAGANE DOKUMENTY:
– szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia)
– list motywacyjny
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
– oświadczenie kandydata o niekaralności

Uprzejmie prosimy o potwierdzenie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych wg wzoru poniżej.
Dokumenty należy złożyć w terminie do 14.05.2023 r. na jeden z poniższych sposobów:
– mailowo: kadry@teatrszekspirowski.pl
– pocztą na adres siedziby GTS
– osobiście w siedzibie GTS: Gdańsk (80-818), ul. Wojciecha Bogusławskiego 1

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko AYSTENT_KA DYREKTORKI zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub
w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

dodano 25 maja 2023, g. 15.00 / Paulina Popiół

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI WIDZA

OPIS STANOWISKA

Pełnienie zadań Obsługi Widza, w tym:

– sprawdzanie biletów
– pomaganie widzom w nawigowaniu po teatrze oraz widowni, wskazywanie miejsc
– obsługa szatni
– czuwanie nad widownią podczas spektaklu
– informowanie widzów o repertuarze oraz udzielanie wszelkich niezbędnych odpowiedzi
– obsługa punktu z pamiątkami
– obsługa wynajmów komercyjnych
– opieka nad teatralnymi przestrzeniami
– udział w różnego rodzaju akcjach promocyjnych
– dbanie o komfort i szczęście widzów oraz osób zwiedzających teatr
– tworzenie pozytywnego wizerunku Instytucji
– wdrażanie procedur ewakuacyjnych

WYMAGANIA
– dyspozycyjność minimum 80 h miesięcznie
– doświadczenie na podobnym stanowisku
– podejście proklienckie
– wysoka kultura osobista
– znajomość języka angielskiego
– odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
– otwartość, komunikatywność
– umiejętność pracy pod presją czasu
– zamiłowanie do branży kulturalnej

OFERUJEMY
– kreatywną atmosferę twórczą
– wynagrodzenie 25 zł / godzinę brutto
– pracę w siedzibie Teatru w Gdańsku
– możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
– szkolenie z dostępności
– uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez teatr

WYMAGANE DOKUMENTY:
– CV
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru poniżej. Oświadczenie należy wydrukować, odręcznie podpisać i odesłać skan lub zdjęcie.

CV i oświadczenie należy przesłać mailowo w terminie do 6.06.2023 r. na poniższy adres: sonia.romanowska@teatrszekspirowski.pl w tytule maila wpisując: PRACA – OBSŁUGA WIDZA

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko AYSTENT_KA DYREKTORKI zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub
w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

dodano 9 stycznia 2023, g. 14.00 / Paulina Popiół
SPECJALIST_A DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

OPIS STANOWISKA
– samodzielne prowadzenie projektów w mediach społecznościowych
– opracowywanie strategii działań w SM (Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube)
– research rynku, monitorowanie trendów, przygotowywanie rekomendacji
– budowanie i angażowanie społeczności – moderowanie komentarzy, odpowiadanie na pytania
– przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych
– monitoring i analiza prowadzonych działań, raportowanie wyników

WYMAGANIA
– minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w teatrze lub instytucji kultury)
– zamiłowanie do branży kulturalnej
– praktyczna znajomość narzędzi do monitoringu tj. Facebook Business Manager, Google Adwords, Google Analytics, dodatkowo mile widziany SoTrender
– umiejętności analityczne (wyciąganie wniosków na podstawie danych liczbowych)
– biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, dobra znajomość języka angielskiego
– otwartość, komunikatywność, kreatywność
– wysoka odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
– proaktywność i samodzielność
– mile widziana umiejętność tworzenia Reelsów, nagrywania krótkich filmików

OFERUJEMY
– kreatywną atmosferę twórczą, możliwość realizacji własnych pomysłów
– dużą samodzielność w działaniu
– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
– pracę stacjonarną w siedzibie Teatru w Gdańsku
– realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
– dofinansowanie wypoczynku
– dofinansowanie pakietu medycznego

WYMAGANE DOKUMENTY:
– szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia)
– list motywacyjny
– mile widziane linki do prowadzonych dotychczas profili w mediach społecznościowych
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
– oświadczenie kandydata o niekaralności

Uprzejmie prosimy o potwierdzenie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych wg wzoru poniżej.
Dokumenty należy złożyć w terminie do 20.01.2023 r. na jeden z poniższych sposobów:
– mailowo: kadry@teatrszekspirowski.pl
– pocztą na adres siedziby GTS
– osobiście w siedzibie GTS: Gdańsk (80-818), ul. Wojciecha Bogusławskiego 1

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz liście motywacyjnym na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Teatr Szekspirowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, tel. 58 300 39 99, email: sekretariat@teatrszekspirowski.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wyznaczonego rzez Administratora, do którego może Pani/Pan zwracać się z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Pani/Pana danych: iod@teatrszekspirowski.pl. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, sprzeciwu, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych innym podmiotom, w tym odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie będzie podlegać Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub
w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

Hej! To ja, PopUp.

Masz dość telewizji i platform streamingowych? Potrzebujesz odrobiny dystansu i czasu tylko dla siebie? Szukasz informacji o spektaklach, koncertach i kreatywnych warsztatach?

Zapisz się do naszego newslettera i dowiedz się więcej o wydarzeniach i atrakcyjnych promocjach przeznaczonych wyłącznie dla subskrybentów. 

Co Ty na to?

Dziękuję, nie jestem zainteresowany. Wybieram niebieską pigułkę.
Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy identyfikatory plików cookies w celach marketingowych, w tym wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, a także celach analitycznych i statystycznych, a także na zapisywanie i przechowywanie plików cookies na Twoim urządzeniu. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.