• Archiwalne /
  • Warsztaty
16 mar 2023
 - 17 mar 2023

Czy wiesz, w co grają Twoi uczniowie?

Warsztaty dla nauczycieli wprowadzające w świat gier komputerowych i video
  • edk /
  • edukacjadokultury
etr

Celem zajęć jest wsparcie informacyjne dla nauczycielek i nauczycieli, pokazanie dobrych stron gier komputerowych ora video (fakty i mity), wskazanie rodzaju zależności od gier, podkreślenie konieczności zachowania balansu. Wszystko w myśl zasady - nie da się wyeliminować świata cyfrowego z życia naszych uczniów, trzeba więc nauczyć ich mądrze z niego korzystać, aby zachować higienę cyfrową.

Prowadzący potraktuje gry jako pretekst do szerszej rozmowy i dalszej analizy. Uczestnicy otrzymają dostęp do specjalistycznego raportu, poznają czasopisma o grach (które będzie np. można zamówić do biblioteki szkolnej i zachęcić do ich lektury uczniów).

W efekcie uczestnicy zajęć będą się lepiej z uczniami komunikować, będą potrafili odczytywać kody, dostaną do ręki odpowiednie narzędzia.

Termin dla nauczycieli ze szkół podstawowych: 16 marca 2023 (czwartek) godz. 17:00-20:00 (w tym przerwa kawowa)
Termin dla nauczycieli ze szkół średnich: 17 marca 2023 (piątek) godz. 17:00-20:00 (w tym przerwa kawowa)
Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski (16.03 - Foyer, 17.03 - Sala Spotkań)
Opłata: 35 zł od osoby za zajęcia (możliwe wystawienie faktury)
Liczba miejsc na każde zajęcia ograniczona: 15
Uczestnicy otrzymają imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Tekst Prosty / ETR

Warsztaty dla nauczycieli o grach komputerowych. i video Wpływ gier na rozwój dziecka. Jak dobrze z nich korzystać. Budowanie zdrowych nawyków.

Prowadzący: Łukasz Szałankiewicz (Collegium da Vinci, Poznań)

Artysta dźwiękowy, członek Polskiego Towarzystwa Muzyki Współczesnej. W swojej pracy skupia się w równej mierze na sferze wizualnej, jak i muzycznej. Jego działalność artystyczna oscyluje także wokół interaktywnych instalacji. Posiada wieloletnie doświadczenie kuratorskie, zarówno jako kurator cyklu audio-wizualnego w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia Gdańsk (2007-2015), jak i uczestnik wielu międzynarodowych projektów. Jest współtwórcą wydawnictwa i platformy Audiotong. W latach 2016-2017 pracował jako kurator projektów specjalnych, ze szczególnym naciskiem na promocję gier komputerowych oraz mediów interaktywnych w Instytucie Kultury Polskiej w Nowym Jorku. Twórca modułu kultury cyfrowej na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Zajmuje się zagadnieniem audio w mediach interaktywnych w poznańskim Collegium Da Vinci na Wydziale Informatyki i Komunikacji Wizualnej.

Hej! To ja, PopUp.

Masz dość telewizji i platform streamingowych? Potrzebujesz odrobiny dystansu i czasu tylko dla siebie? Szukasz informacji o spektaklach, koncertach i kreatywnych warsztatach?

Zapisz się do naszego newslettera i dowiedz się więcej o wydarzeniach i atrakcyjnych promocjach przeznaczonych wyłącznie dla subskrybentów. 

Co Ty na to?

Dziękuję, nie jestem zainteresowany. Wybieram niebieską pigułkę.
Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy identyfikatory plików cookies w celach marketingowych, w tym wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, a także celach analitycznych i statystycznych, a także na zapisywanie i przechowywanie plików cookies na Twoim urządzeniu. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.