Masz smykałkę do social mediów i głowę pełną pomysłów?
Gdański Teatr Szekspirowski szuka osoby, która nie tylko zna algorytmy, ale i rozumie, jak mówić o kulturze w sieci.
Kogo potrzebujemy?
Osoby, która:
– potrafi pisać tak, że chce się czytać,
– kręci i montuje krótkie formy video,
– zna się na FB, IG i TikToku oraz kampaniach reklamowych,
– działa samodzielnie, ale dobrze odnajduje się w zespole,
– ma doświadczenie (minimum 2 lata – najlepiej w kulturze),
– ogarnia WordPressa i Facebook Business Managera.
Dodatkowo: jeśli potrafisz korzystać z narzędzi AI i lubisz teatr – to może być miejsce dla Ciebie.
Co oferujemy?
– Swobodę działania i twórczą atmosferę,
– Udział w międzynarodowych projektach kulturalnych i społecznych,
– 6 500–7 500 zł brutto (B2B),
– Parking dla pracowników i niezbędne narzędzia pracy,
– Możliwość realnego wpływu na komunikację GTS i Festiwalu Szekspirowskiego.
Czekamy na Twoje zgłoszenie do 1 sierpnia 2025 r.
Wyślij CV i list motywacyjny na: jaroslaw.grodz@teatrszekspirowski.pl
W tytule maila wpisz: specjalistka_a ds. SM
Mile widziane linki do prowadzonych dotychczas profili w mediach społecznościowych!
Pełne ogłoszenie znajdziesz tutaj:
teatrszekspirowski.pl/bip/praca